thumbnail
Dodane: 12 marzec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Kompakt

dane techniczne

MODEL

  4075 Kompakt 4085 Kompakt 4095 Kompakt 4105 Kompakt 4115 Kompakt

Silnik

Liczba cylindrów 4 4 4 4 4
Typ Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo
Poziom emisji Stage IIIB Stage IIIB Stage IIIB Stage IIIB Stage IIIB
Pojemność silnika 3 400 3 400 3 400 3 400 3 400

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - - - -
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) - - - - -
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) - - - - -
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - - - -
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 75 (55) 86 (63) 99 (73) 107 (79) 114 (84)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 300 2 300 2 300 2 300 2 300
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) - - - - -
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 309 przy 1 500 351 przy 1 500 407 przy 1 500 444 przy 1 500 457 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 36 34 34 35 32
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 115 115 115 115 115

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej 12 x 12 Synchroshift 12 x 12 Synchroshift 12 x 12 Synchroshift 12 x 12 Synchroshift 12 x 12 Synchroshift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 40 40 40 40
Powershuttle Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Biegi pełzające Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja

Opcjonalna przekładnia 1

Typ przekładni napędowej 2-biegowa 24 x 24 Powershift 2-biegowa 24 x 24 Powershift 2-biegowa 24 x 24 Powershift 2-biegowa 24 x 24 Powershift 2-biegowa 24 x 24 Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 40 40 40 40
Powershuttle Standard Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja

Opcjonalna przekładnia 2

Typ przekładni napędowej 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 40 40 40 40
Powershuttle Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Biegi pełzające - - - - -

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM załączanie elektro-hydrauliczne załączanie elektro-hydrauliczne załączanie elektro-hydrauliczne załączanie elektro-hydrauliczne załączanie elektro-hydrauliczne
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125
Prędkość opcjonalna przy obr/min - - - - -
Napęd jezdny grupowy Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 1 670 1 670 1 670 1 670 1 670

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - - - -
4WD Tak Tak Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej - - - - -
Kąt skrętu (°) 55 55 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,33 4,33 4,33 4,33 4,33
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Elektrohydraulicznie Elektrohydraulicznie Elektrohydraulicznie Elektrohydraulicznie Elektrohydraulicznie
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS - - - - -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompę o stałym wydatku Pompę o stałym wydatku Pompę o stałym wydatku Pompę o stałym wydatku Pompę o stałym wydatku
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 64 64 64 64 64
Ciśnienie w układzie (bar) - - - - -
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)
Maks. udźwig 3 700 3 700 3 700 3 700 3 700
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 3 350 3 350 3 350 3 350 3 350
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3 3 3 3 3
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 2 2 2 2 2
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej - - - - -
Kategoria Kat. II Kat. II Kat. II Kat. II Kat. II
Kontrola poślizgu - - - - -
opis Dzięki swej unikalnej zwrotności ciągniki Kompakt koncertowo zdadzą egzamin również przy pracy z ładowaczem czołowym w oborze. Ciągniki Kompakt marki STEYR zapewniają najszerszy zakres zastosowań i największe korzyści przy niskich kosztach inwestycji i eksploatacji.

 

Nowy Kompakt Steyr zrewolucjonizował kalkulację kosztów i zysków. Jest lekki, zwrotny i elastyczny oraz wyposażony w sprawdzoną technologię. Kompakt jest idealnym narzędziem do praktycznie każdego zadania. Silniki o mocy od 75 do 114 KM i wyjątkowy współczynnik mocy do wagi gwarantują optymalną efektywność w terenach trawiastych. Dzięki swojej unikalnej zwrotności klasa Kompakt jest także optymalnym narzędziem dla ładowacza czołowego przy pracach w budynkach i gospodarstwie.

kontakt

Stwórzmy coś wyjątkowego razem.